Administració
Identificació
new_releases Avisos i novetats
3/10/2022 - Canvis en la visualització web l'eina de gestió del menjador

Descarregueu-vos el PDF per veure els canvis en la visualització web l'eina de gestió del menjador. DESCARREGUEU-VOS EL PDF

6/4/2022 - NOVETATS A PAGAMENTS

Ja podeu crear carpetes per organitzar els pagaments.
A més teniu una nova visió general més ampliada de cada pagament.

Podeu mirar el vídeo on us expliquem aquestes novetats.

29/3/2022 - Registre de moviments TPVEscola a l'Esfera

A l'apartat d'AJUDA trobareu un PDF on us expliquem com podeu registrar les transferències rebudes pels pagaments realitzats per les famílies i les factures de TPVEscola i els moviments de Tresoreria.

25/3/2022 - Com descarregar dades alumnat a l'Esfera

A l'apartat d'AJUDA, trobareu un PDF on us explica com cal descarregar la base de dades de l'alumnat a l'Esfera i generar l'Excel, per fer l'actualització dels grups anualment.

19/2/2021 - Signar documents per la web

Les famílies que signen autoritzacions, ja poden fer-ho si accedeixen per la web de TPVEscola. Fins ara només es podia registrar signatura i signar per l'APP mòbil.
Disposeu d'aquest vídeo per a les famílies sobre com signar documents: VIDEO SIGNAR DOCUMENTS

13/1/2021 - Canviar nom o data a pagaments

Hem fet una millora per a pagaments que tenen imports personalitzats. Quan al pagament base modifiqueu el nom del pagament o bé la data de venciment, el sistema us preguntarà si voleu que aquest canvi també s'apliqui als usuaris que tenen l'import personalitzat.

7/1/2021 - Doble clic verd als pagaments

Bon any!
Quan entreu a revisar un pagament, veureu en alguns alumnes que apareixen amb doble clic verd. Això vol dir que l'usuari ha realitzat el pagament i que ja us hem realitzat la liquidació corresponent (transferència).

16/11/2020 - Nova normativa bancària PSD2

Des de fa pocs dies les entitats financeres s'estan adaptant a una nova norma europea que exigeix una doble validació a l'hora de fer pagaments online, com és el cas de TPVEscola. Us hem passat un correu amb informació sobre aquesta nova normativa.

Si teniu cap dubte, poseu-vos en contacte amb nosaltres!

10/7/2020 - CONTROL D'ASSISTÈNCIA (Primària)

Per a escoles de primària, hem desenvolupat la gestió de faltes d'assistència. Sol.liciteu el manual de funcionament si no el teniu.

Gràcies!

2/6/2020 - SIGNAR DOCUMENTS

Ja podeu enviar a les famílies els documents legals que necessiteu que us signin. Els usuaris els poden signar per mitjà de l'APP, i tindreu control immediat de qui l'ha vist i signat.

2/6/2020 - PDF INFORMATIU FAMÍLIES

Hem creat un PDF que podeu enviar a les famílies, amb tota l'operativa de l'APP. Recomanem que tothom es descarregui l'APP per a poder signar les autoritzacions que envieu.

La trobareu com a plantilla dins de COMUNICACIONS amb el nom
CARTA FAMÍLIES CLAUS D'ACCÉS TPV Escola.

22/1/2020 - DESCÀRREGA APP TPVEscola

Si voleu verificar quines famílies s'han descarregat l'aplicació mòbil de TPVEscola, entreu a Usuaris. A la dreta de cada usuari veureu el símbol d'Android o Apple si la tenen descarregada.

Disposeu d'aquest vídeo per a les famílies sobre l'ús i descàrrega de l'APP:
Recomaneu sempre a les famílies que es descarreguin l'app!!!

29/5/2019 - Apps Personalitzades

NOVETAT!!
A partir de l'1 de juliol, podeu demanar la personalització de l'App de TPVEscola, DE FORMA TOTALMENT GRATUÏTA.
Ho podeu sol·licitar a info@tpvescola.com

contact_phone Contacte
phone 937 996 856 mail info@tpvescola.com