Kit Digital

Pots digitalitzar el teu negoci amb TPVEscola i rebre les ajudes del fons europeu de fins a 12.000€

¿Què és el Kit Digital?

És un programa d'ajudes que subvenciona la implantació d'eines/solucions digitals dirigides a empreses, microempreses i treballadors/es autònoms, de qualsevol sector o tipologia de negoci.

Aquest projecte és del Ministeri d'Assumptes Econòmics i Transformació Digital, i està finançat amb Fons Europeus.

Tant si ets autònom/a, com si tens una petita empresa s'ofereix un catàleg de solucions digitals, proposades pels Agents Digitalitzadors, perquè puguis triar aquelles que millor s'adapten a la realitat del teu negoci.

connect_without_contact

TPVEscola, agent digitalitzador

TPVEscola està registrat com a agent digitalitzador, i d'aquesta manera, ens oferim per proveir solucions en línia que ajudin a les empreses a incorporar-se i assolir la maduresa dins del món digital.

Catàleg digital

La plataforma de TPVEscola us ofereix:

manage_accounts

Gestió de Clients

Objectiu:

Digitalitzar i optimitzar la gestió de les relacions comercials amb els clients.

Serveis inclosos:

Programari per a gestió centralitzada de clients.

Generació d'alertes.

Gestió documental.

Tasques comercials.

Reporting, planificació i seguiment comercial.

Gestió de facturació, comandes i reclamacions.

Emmagatzematge de dades en el núvol.

Eina d'email màrqueting.

Disseny responsive.

Integració amb diverses plataformes.

contact_mail

Serveis i eines d'oficina virtual

Objectiu:

Implantar solucions interactives i funcionals que permetin la col·laboració més eficient entre els treballadors/es de les empreses beneficiàries.

Serveis inclosos:

Col·laboració en equips de treball: solució per treballar col·laborativament, compartir recursos i/o coneixements, dotar d'eines per a la interacció dels equips, etc.

Compatibilitat amb dispositius mòbils.

Emmagatzemar i compartir arxius.

Calendari i agenda.

forum

Comunicacions Segures

Objectiu:

Proporcionar a les empreses beneficiàries seguretat en les connexions entre els dispositius dels seus empleats i l'empresa.

Serveis inclosos:

Connexió segura i xifrada.

Xifratge d'extrem a extrem.

Registre dels dispositius que s'han connectat a la xarxa privada.

Control d'accés.

Disponible per al seu ús des de dispositius mòbils.

Configuració inicial i actualitzacions de seguretat.

credit_card

Comerç Electrònic

Objectiu:

Creació d'una botiga en línia de compravenda de productes i/o serveis que utilitzi mitjans digitals per al seu intercanvi.

Serveis inclosos:

Creació d'una botiga en línia o E-Commerce i alta del catàleg de productes.

Configuració i integració dels mètodes de pagament.

Autogestionable.

Disseny responsive.

settings

Gestió de processos

Objectiu:

Digitalitzar i/o automatitzar processos de negoci relacionats amb els aspectes operatius o productius de les empreses beneficiàries.

Serveis inclosos:

Digitalització i/o automatització de processos i fluxos de treball (projectes, inventari, facturació, compres, comptabilitat, recursos humans, compres i pagaments, logística).

Integració a diverses plataformes.

Actualitzable.

Escalable.